Årets Digitala Marknadsföring

Årets Digitala Marknadsföring” – i samarbete med Eniro
Tilldelas den franchisekedja som genom nytänkande marknadsföring skapat en digital kampanj som levererat överlägsen ”return on investment” för den lokala franchisetagaren.

Nomineringskommitté: Charlotte Björbeak, Anders Lindgren och Lars Östman, Patrik Larm (Eniro).

Kriterier:
Priset går till den franchisekedja som​​ genom nytänkande marknadsföring skapat en digital kampanj som levererat överlägsen ”return on investment” för den lokala franchisetagaren​.

Här nominerar du personer eller kedjor till samtliga priser som delas ut under Frannygalan 2017.

Vilket av priserna vill du nominera till?
Årets FranchisekedjaÅrets Franchisetagare i SverigeFramtidens FranchiseÅrets Digitala MarknadsföringÅrets FranchisebragdÅrets CFOÅrets Nytänkare

Vem/vilka vill du nominera? Nämn företag/kedja.

Motivera varför denna person/kedja bör få detta pris?

Ditt namn?

Din e-post?

Vilket företag representerar du?

Din position inom detta företag?

SVENSK FRANCHISE - SVENSKA FRANCHISE FÖRENNGEN | KUNGSGATAN 71 | 112 27 STOCKHOLM | Org, Nr. 802013-1465 | IT Utveckling Netberry AB